L'usu è u funziunamentu di l'elettrodu di grafite

Prima, a classificazione di l'elettrodu di grafite

L'elettrodu di grafite hè divisu in: l'elettrodu di grafite di putere ordinariu (RP);Elettrodu di grafite d'alta putenza (HP);Elettrodu di grafite ultra-alta putenza (UHP).

Siconda, l'usu di l'elettrodu di grafite

1. Adupratu per l'acciaio di furnace d'arcu elettricu

U materiale di l'elettrodu di grafite hè principalmente utilizatu in a fabbricazione di l'acciaio di furnace elettricu.A fabbricazione di l'acciaio di u fornu elettricu hè l'usu di l'elettrodu di grafite in u furnace per intruduce u currente di travagliu, u forte currente à u fondu di l'elettrodu pò esse attraversu questi ambienti di gas per pruduce l'influenza di a scarica di l'arcu, utilizendu u calore generatu da l'arcu per smelting. .A dimensione di a capacità ilettricu, dutatu di grafite electrodes cù differente diameters, pò ièssiri usatu cuntinuu, contru à a cunnissioni trà electrode joints electrode.U grafitu utilizatu in a fabricazione di l'acciaio cum'è materiale di l'elettrodu cuntene circa 70-80% di a quantità tutale di grafite in Cina.

csdbfg

2.Used per furnace elettricu termale minerale

Adupratu per a pruduzzione di ferru di ferru di ferroalloy, silicuu puro, fosforu giallu, carburu di calciu è matte, chì hè carattarizatu da a parte bassa di l'elettrodu conduttivu intarratu in a carica, cusì in più di a piastra elettrica è l'arcu elettricu trà a carica. per pruduce u calore, u currente attraversu a resistenza di carica pruduce ancu u calore.

csdvdf

3.For furnaces resistenza

In u prucessu di pruduzzione, u furnace di grafitizazione per i prudutti di materiale di grafite, u furnace per u vetru di fusione è u furnace elettricu per u carburu di siliciu sò forni di resistenza.A gestione di materiale in u furnace ùn hè micca solu una resistenza di riscaldamentu, ma ancu l'ughjettu per esse riscaldatu.

sdvdfv

4.Hot die casting die è riscaldatore furnace vacuum è altri prudutti spiciali

Ci hè ancu esse nutatu chì in include l'elettrodu di grafite, u muffa di grafite è u crucible di grafite 3 tippi di materiali compositi d'alta temperatura, trè materiali di grafite à alta temperatura, u grafite hè faciule d'ossidarà a reazione di combustione, cusì in a superficia di a capa di carbone di u materiale. , migliurà a struttura di vuoti di grafite loose.

csdvfdb


Tempu di Postu: Aug-31-2022