U prezzu di l'elettrodu di grafite in ghjugnu 2021

By ghjugnu falatu sharply in u prezzu di coke di pitroliu, dapoi a fini di ghjugnu, putenza ordinariu domesticu di China, high power electrode graphite, i prezzi cuminciaru a piglià un picculu passu daretu, a settimana scorsa, certi acciaieri cintralizati licitazioni in China, assai ultra altu putenza electrode grafite loose cummerciu principiatu, chistu è chi China dapoi lugliu scorsu elettrodu grafite mantene i prezzi s'arrizzò pocu dopu à u callback per a prima volta.

U prezzu di l'elettrodu di grafite in ghjugnu 2021

E caratteristiche recenti di u mercatu includenu principalmente i seguenti aspetti:
1. Dopu à l'entrata di ghjugnu, u mercatu tradiziunale di l'azzaru in Cina hà cuminciatu à sferisce in ghjugnu per via di l'aumentu eccessivu di l'azzaru in a prima mità di l'annu.Certi mulini d'acciaio di furnace elettricu anu ancu cuminciatu à perde soldi, chì hà purtatu à a diminuzione graduale di u tassu d'utilizazione di l'acciaio di u fornu elettricu è a diminuzione di a quantità di compra di l'elettrodi di grafite.
2. At prisente, a vendita spot di l'elettrodi di grafite in u mercatu, i pruduttori anu un certu prufittu, affettatu da a forte caduta in i primi materie prime di coke di petroliu, hà un certu impattu nantu à a mentalità di i participanti di u mercatu, finu à chì ci hè. sò altri fattori, u mercatu seguitarà a tendenza di riduzzione di prezzu.

Previsione aftermarket:
Ùn ci hè micca assai spaziu per a riduzione di u prezzu tardiu di u coke di petroliu.
U prezzu di l'agulla coke hè relativamente stabile per via di u costu.U primu echelon di i fabricatori di l'elettrodi di grafite mantenenu basamente a produzzione piena, ma l'ordine chimicu di grafite strettu in u mercatu continuarà, è i costi di trasfurmazioni restanu altu.U ciculu di pruduzzione di l'elettrodu di grafite hè longu, è cù u sustegnu di u costu altu in u stadiu più tardi, u spaziu per u prezzu di u mercatu di l'elettrodu di grafite hè ancu limitatu.


Tempu di post: Jul-07-2021