Ci hè una lacuna in u mercatu di l'elettrodi di grafite, è u mudellu di fornitura curta continuarà

U mercatu di l'elettrodi di grafite, chì hà diminuitu l'annu passatu, hà fattu una grande inversione questu annu.
"In a prima mità di l'annu, i nostri elettrodi di grafite eranu basicamente in short supply".Siccomu u spaziu di u mercatu di questu annu hè di circa 100 000 tunnellate, hè previstu chì sta stretta relazione trà l'offerta è a dumanda cuntinueghja.

Hè capitu chì da ghjennaghju di questu annu, u prezzu di l'elettrodu di grafite hè in crescita continuamente, da circa 18 000 yuan / ton à u principiu di l'annu à circa 64 000 yuan / ton à l'oghje, cù un aumentu di 256%.À u listessu tempu, u coke di agulla, cum'è a materia prima più impurtante di l'elettrodu di grafite, hè diventatu in cortu supply, è u so prezzu hè cresciutu in tuttu u modu, chì hè cresciutu di più di 300% cumparatu cù u principiu di l'annu.
A dumanda di l'imprese di l'acciaio downstream hè forte

L'elettrodu di grafite hè principalmente fattu di coke di petroliu è di coke d'agulla cum'è materie prime è di catrame di carbone cum'è legante, è hè principarmenti utilizatu in furnace d'arcu, fornu à arcu sommersu, fornu di resistenza, ecc. 80% di u cunsumu tutale di l'elettrodu di grafite.
In u 2016, per via di a calata di a fabricazione di l'acciaio EAF, l'efficienza generale di l'imprese di carbone hè diminuita.Sicondu statistiche, u voluminu tutale di vendita di l'elettrodi di grafite in Cina hè diminuitu di 4,59% annu in 2016, è e perdite totali di e prime dece imprese di l'elettrodi di grafite eranu 222 milioni di yuan.Ogni impresa di carbone si batte una guerra di prezzi per mantene a so parte di u mercatu, è u prezzu di vendita di l'elettrodu di grafite hè assai più bassu di u costu.

Sta situazione hè stata invertita questu annu.Cù l'approfondimentu di a riforma di l'offerta, l'industria siderurgica cuntinueghja à ripiglià, è i forni di "strip steel" è di freccia intermedia sò stati puliti è rettificati in parechji lochi, a dumanda di forni elettrici in l'imprese siderurgiche hè aumentata. sharply, cusì cunducendu a dumanda di elettrodi di grafite, cù una dumanda annuale stimata di 600.000 tunnellate.

Attualmente, ci sò più di 40 imprese cù una capacità di produzzione di l'elettrodi di grafite chì supera 10 000 tunnellate in Cina, cù una capacità di produzzione tutale di circa 1,1 milioni di tunnellate.Tuttavia, per via di l'influenza di l'ispettori di prutezzione di l'ambiente quist'annu, l'imprese di produzzione di l'elettrodi di grafite in e pruvince di Hebei, Shandong è Henan sò in un statu di pruduzzione limitata è sospensjoni di a produzzione, è a produzzione annuale di l'elettrodi di grafite hè stimata à circa 500 000 tunnellate.
"U spaziu di u mercatu di circa 100.000 tunnellate ùn pò micca esse risoltu da l'imprese chì aumentanu a capacità di produzzione".Ning Qingcai hà dettu chì u ciculu di pruduzzione di i prudutti di l'elettrodu di grafite hè in generale più di dui o trè mesi, è cù u ciculu di calze, hè difficiule di aumentà u voluminu in u cortu termini.
L'imprese di carbone anu ridutta a pruduzzione è chjude, ma a dumanda di l'imprese di l'azzaru hè in crescita, chì porta à l'elettrodu di grafite chì diventa una commodità stretta in u mercatu, è u so prezzu hè cresciutu in tuttu.Attualmente, u prezzu di u mercatu hè aumentatu da 2,5 volte in paragunà cù ghjennaghju di questu annu.Alcune imprese di l'acciaio anu da pagà in anticipu per uttene e merchenzie.

Sicondu l'insiders di l'industria, paragunatu à l'altufurnu, l'acciaio di furnace elettricu hè più risparmiu d'energia, amichevule per l'ambiente è bassu di carbonu.Cù a Cina chì entra in u ciculu di deprezzamentu di scarti, l'acciaio di furnace elettricu uttene un sviluppu più grande.Hè stimatu chì a so proporzione in a pruduzzioni di l'acciaio tutale hè prevista per aumentà da 6% in 2016 à 30% in 2030, è a dumanda di elettrodi di grafite hè sempre grande in u futuru.
L'aumentu di u prezzu di e materie prime upstream ùn diminuisce micca

L'aumentu di u prezzu di l'elettrodu di grafitu hè statu trasmessu rapidamente à l'upstream di a catena industriale.Dapoi u principiu di questu annu, i prezzi di e materie prime maiò per a produzzione di carbone, cum'è coke di petroliu, pece di catrame di carbone, coke calcined è coke d'agulla, anu aumentatu continuamente, cù un aumentu mediu di più di 100%.
U capu di u nostru dipartimentu di compra l'hà descrittu cum'è "soaring".Sicondu a persona in carica, nantu à a basa di rinfurzà u pre-ghjudiziu di u mercatu, a cumpagnia hà pigliatu misure cum'è l'acquistu à un prezzu bassu è l'aumentu di l'inventariu per affruntà l'aumentu di u prezzu è assicurà a produzzione, ma a forte crescita di materie prime hè assai al di là di e aspettative.
À mezu à e materie prime in crescita, u coke d'agulla, cum'è a materia prima principale di l'elettrodu di grafite, hà u più grande aumentu di u prezzu, cù u prezzu più altu chì cresce da 67% in un ghjornu è più di 300% in mezzu annu.Hè cunnisciutu chì u coke di l'agulla cuntene più di u 70% di u costu tutale di l'elettrodu di grafite, è a materia prima di l'elettrodu di grafite ultra-high power hè cumpletamente cumpostu di coke d'agulla, chì cunsuma 1,05 tunnellate per tonna di grafite ultra-high power. elettrodu.
Needle coke pò ancu esse usatu in batterie di lithium, energia nucleare, aerospaziale è altri campi.Hè un pruduttu scarsu in casa è in l'esteru, è a maiò parte di questu dipende di l'impurtazioni in Cina, è u so prezzu ferma altu.Per assicurà a pruduzzione, l'imprese di l'elettrodi di grafite si sò sbuchjate una dopu l'altru, chì hà purtatu à l'aumentu cuntinuu di u prezzu di coke d'agulla.
Hè capitu chì ci sò pochi imprese chì producianu coke agulla in Cina, è a ghjente in l'industria crede chì l'aumentu di u prezzu pare esse a voce principale.Ancu s'è i prufitti di certi fabricatori di materie prime anu migliuratu assai, i risichi di u mercatu è i costi operativi di l'imprese di carbone downstream sò in più crescente.


Tempu di post: 25-Jan-2021